Lakaran 1.3 bermula

Salam sejahtera kepada semua blogger..

Kali ini,calon SMK Ghafar Baba tengah sibuk membuat lakaran. Berikut merupakan aktiviti lakaran dan salah satu contoh penyataan masalah yang berkaitan.Semoga kita dapat kongsi bersama idea ini dan dapat menyelesaikan kerja kursus tahun 2012 dengan sempurna.Insya ALLAH

 

4 responses to this post.

  1. Posted by crazy_kpop on 08/02/2012 at 10:13 pm

    salam, .sekiranya saya membuat tema pengeringan,iaitu mengering sotong atau ikan kering,..adakah ia dianggap untuk pertanian kerana sotong dan ikan tidak seperti sayur sayuran atau buah buahan??tolong jelaskan.. ?

    Balas

    • Posted by cikgu dya on 15/02/2012 at 9:53 pm

      salam.
      Setahu cikgu pertanian ialah pengeluaran makanan dan barangan melalui perladangan, penternakan, dan perhutanan. bidang penternakan juga merangkumi seperti menternak ikan atau sotong.jadi ia boleh dimasukkan dalam bidang pertanian juga.

      Balas

    • Posted by AreMean on 18/02/2012 at 7:04 pm

      just pilih pisang sbgi bahan . sotong or ikan kering xleh sbb benda tu bukan nya dlm bidang pertanian ..

      Balas

  2. Posted by apiz on 23/03/2012 at 11:35 pm

    saya ambik tema pengeringan..saya buat pengeringan ikan kering..sekarang , saya sedang m’buat 1.3..tapi saya tiada idea hendak buat..gambar saya para dan pangkin..tolong beri saya idea..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

